بلاگ مجله خبری پولوتک

وبلاگ پولوتک فضایست جهت تحلیل و بررسی کالاهای فروشگاه اینترنتی پولوتک

بلاگ مجله خبری پولوتک

وبلاگ پولوتک فضایست جهت تحلیل و بررسی کالاهای فروشگاه اینترنتی پولوتک

  • ۰
  • ۰

آبمیوه گیری فیلیپس PHILIPS 1871


آبمیوه گیری فیلیپس مدل hr1871 یکی از آبمیوه گیری های با کیفیت و قدرتمند فیلیپس است که توانسته است در هر آشپزخانه ای جایگاهی خاص برای خود دست و پا کند . این آبمیوه گیری کوچک و خوش تراش و خوش ساخت می تواند به راحتی آب میوه ی تازه و سالم و صد در صد طبیعی را برای شما مهیا و آماده سازد . آبمیوه گیری hr1871با طراحی زیبا و امکانات و قابلیت هایی نظیر توان مصرفی 1000 وات و مخزن آبمیوه گیری و مخزن تفاله گیر و سیم جمع کن و مخلوط کن و آسیاب و دهانه ی ورودی 80 میلی متری و تیغه های برنده و تیز و ...به عنوان یکی از بهترین های فیلیپس معرفی شده است . آبمیوه گیری hr1871 دارای مخزن آبمیوه گیری به گنجایش 1.25 میلی لیتری است که می تواند آب میوه ی مورد نیاز یک جمع سه نفره را تامین نماید .

با دهانه ی ورودی بزرگ 80 میلی متری آبمیوه گیری فیلیپس مدل hr1871 می توانید بدون نیاز به قطعه قطعه کردن میوه ها آن ها را داخل ابمیوه گیری بیندازید . تیغه های آبمیوه گیری hr1871 از جنس استیل ضد زنگ هستند و بسیار برنده و تیز می باشند و می توانند بدوت تاثیر بر طعم و بوی آب میوه ، آب میوه ای گوارا و شاداب و سالم را به شما تحویل دهند .

آبمیوه گیری فیلیپس PHILIPS 1871


شما می توانید برای مشاوره و یا راهنمایی بیشتر به سایت ما مراجعه نمایید.



  • ۹۶/۰۹/۱۹
  • polotak polotak shop

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی