بلاگ مجله خبری پولوتک

وبلاگ پولوتک فضایست جهت تحلیل و بررسی کالاهای فروشگاه اینترنتی پولوتک

بلاگ مجله خبری پولوتک

وبلاگ پولوتک فضایست جهت تحلیل و بررسی کالاهای فروشگاه اینترنتی پولوتک

۸ مطلب در آذر ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

آب مرکبات گیر فیلیپس PHILIPS HR2744


فیلیپس philips یکی از تولید کنندگانی است که سالهاست در زمینه ی تولید لوازم خانگی برقی فعالیت دارد . به همین دلیل روز به روز بر کیفیت محصولاتش افزوده می شود و طرفداران بیشتری پیدا می کند . آبمیوه خنک و طبیعی و گوارا همیشه و در همهحال می تواند حال آدم را خوب کند و انرژی مضاعفی و نشاطی پر از شور به جان ببخشد . اما برای چنین حالی باید حتما آب مرکبات گیر خوب و با کیفیتی داشته باشید . در این صفحه قصد داریم یکی از آب مرکبات گیرهای  با کیفیت شرکت معتبر فیلیپس را بهمشا معرفی کنیم . آب مرکبات گیر  فیلیپس مدل HR2744 یکی از دستگاه های پرطرفداری است که کیفیت بالایی دارد و جنس بدنه ی آن از پلاستیک مرغوب و با کیفیت ساخته شده است و رنگ بدنه ی آن از پلاستیک سفید رنگ و شیشه ساخته شده است . این آب مرکبات گیر ابعاد مناسب و طراحی زیبایی دارد و به همین دلیل کارکر راحتی هم دارد . بخش ورودی میوه ها در بالای آبمیوه گیر قرار گرفته است و به خاطر دهانه ی بازی که دارد می تواند انواع میوه با اندازه های مختلف را آب گیری کند . تیغه های این آب مرکبات گبر در مرکز این دستگاه قرار گرفته اند و می توانند خیلی سریع به محض وارد شدن میوه ها شروع به آب گیری کنند .

آب مرکبات گیر فیلیپس philips hr2744



شما می توانید برای مشاوره و یا راهنمایی بیشتر به سایت ما مراجعه نمایید.

  • polotak polotak shop
  • ۰
  • ۰

آب مرکبات گیر فیلیپس PHILIPS HR2752


شرکت هلندی فیلیپس در تلاش است که بخش اعظم بازار لوازم خانگی را بگیرد و برای این کار از اعتبارش بهترین استفاده را می کند . اگر به دنیال خرید آب مرکبات گیر هستید و میخواهید با قیمتی مناسب ،  آب مرکبات گیر قدرتمند و با کیفیت داشته باشید ، باید به شما بگویم که دقیقاً سراغ همان محصولی آمده اید که می تواند نیازهای شما را برآورده سازد .  آب مرکبات گیر فیلیپس مدل hr2752 یکی از  آب مرکبات گیرهای قدرتمند و کم صدایی است که توسط این شرکت معتبر و حرفه ای تولید و روانه ی بازار شده است .


شما می توانید برای مشاوره و یا راهنمایی بیشتر به سایت ما مراجعه نمایید.


آب مرکبات گیر فیلیپس مدل hr2752

  • polotak polotak shop
  • ۰
  • ۰

 آبمیوه گیری فیلیپس PHILIPS HR1863


آبمیوه گیری فیلیپس مدل hr1863 یکی از آبمیوه گیری های با کیفیت و خوش ساختی است که با قدرت فوق العاده و کیفیتی عالی توسط برند معتبر فیلیپس تولید و روانه ی بازار شده است . آبمیوه گیری hr1863 یکی از آبمیوه گیری های پیشرفته ی فیلیپس است که با تیغه های فلزی بران و ورودی استوانه ای شکل در بالای آبمیوه گیری ، بدنه ی آلومنیومی و موتور قدرتمند 700 واتی توانسته است رضایت مشتریان را جلب نماید . آبمیوه گیری hr1863 دارای بدنه ی فلزی و مشکی رنگی است و دارای ورودی میوه ای با قطر نسبتاً زیاد است که قطعه های بزرگ میوه را هم در خود جای می دهد . آبمیوه گیر دارای دو مخزن یکی مخزن آبمیوه گیر ویکی مخزن تفاله گیر می باشد ، هنگامی که قطعات میوه وارد ورودی میوه می شود ، تیغه های فلزی برنده تفاله و آب میوه را از هم جدا می کنند و پالپ و تفاله ها را به داخل مخزن 1.2 لیتری تفاله گیر منتقل می کنند . لازم به ذکر است که این تیغه ها از جنس فلز ضد زنگ هستند و به دلیل خاصیت ضد زنگ تیغه ها ، طعم و رنگ آب میوه را تغییر نمی دهد . بدنه ی فلزی استیل با خاصیت ضد اثر انگشت ، در براق و تمیز نشان دادن آبمیوه گیری تاثیر زیادی دارد .

آبمیوه گیری فیلیپس PHILIPS HR1863



شما می توانید برای مشاهده و یا راهنمایی بیشتر به سایت ما مراجعه نمایید.


  • polotak polotak shop
  • ۰
  • ۰

آبمیوه گیری فیلیپس PHILIPS HR1874


یکی دیگر از آبمیوه گیری هایی که توسط شرکت معتبر فیلیپس تولید و روانه ی بازار شده است ،  ابمیوه گیری hr1874 است .این دستگاه از کاربردی ترین و با کیفیت ترین آبمیوه گیری های ساخته شده توسط این شرکت است که با موتور قدرتمند 1000 واتی توانسته است کیفیت را تا حد قابل توجهی افزایش دهد . آبمیوه گیری hr1874 تنها ظاهر و طراحی زیبا ندارد ، بلکه با توجه به بدنه ی استیل ضد زنگ و خاصیت ضد اثر انگشت می تواند کیفیت این آبمیوه گیری را تضمین نماید . بدنه ی تمام فلزی با یک نوار مشکی رنگ در وسط ، ظاهری زیبا و جذاب را برای این دستگاه به ارمغان آورده است .مخزن آبمیوه گیری این مدل گنجایش 1.5 لیتری دارد و مجهز به قابلیت های مخلوط کن و آسیاب کن است . به همراه مخزن آبمیوه گیری یک مخزن تفاله گیر نیز در این آبمیوه گیری وجود دارد، که تفاله ی میوه ها در آن جمع می شود و به راحتی و سادگی قابل تخلیه می باشد . تفاله گیر به دلیل سطح صاف و دایره ای شکلش تخلیه و تمیز کردن تفاله گیر را راحت کرده است . جنس تیغه ها در این ابمیوه گیری از جنس استیل ضد زنگ است که بر اثر گذشت زمان هم زنگ نمی زند و باعث بد طعم و بد بو شدن آبمیوه نمی شود . تیغه های ابمیوه گیری hr1874 بسیار تیز و برنده هستند و می توانند قطعه های بزرگ میوه را هم تا آخرین قطره آب گیری کند . ظرفیت این آبمیوه گیری 1.5 لیتر است و می تواند آبمیوه ی مورد نیاز یک خانواده و یا جمع 4 تا 6 نفره را تامین کند . فیلتر تعبیه شده در ابمیوه گیری hr1874 می تواند باعث شود تا اب میوه ای صاف و بدون تفاله وپالپ را نوش جان کنید .

آبمیوه گیری فیلیپس PHILIPS HR1874



شما می توانید برای مشاوره و یا راهنمایی بیشتر به سایت ما مراجعه نمایید.


  • polotak polotak shop
  • ۰
  • ۰

آبمیوه گیری فیلیپس PHILIPS 1871


آبمیوه گیری فیلیپس مدل hr1871 یکی از آبمیوه گیری های با کیفیت و قدرتمند فیلیپس است که توانسته است در هر آشپزخانه ای جایگاهی خاص برای خود دست و پا کند . این آبمیوه گیری کوچک و خوش تراش و خوش ساخت می تواند به راحتی آب میوه ی تازه و سالم و صد در صد طبیعی را برای شما مهیا و آماده سازد . آبمیوه گیری hr1871با طراحی زیبا و امکانات و قابلیت هایی نظیر توان مصرفی 1000 وات و مخزن آبمیوه گیری و مخزن تفاله گیر و سیم جمع کن و مخلوط کن و آسیاب و دهانه ی ورودی 80 میلی متری و تیغه های برنده و تیز و ...به عنوان یکی از بهترین های فیلیپس معرفی شده است . آبمیوه گیری hr1871 دارای مخزن آبمیوه گیری به گنجایش 1.25 میلی لیتری است که می تواند آب میوه ی مورد نیاز یک جمع سه نفره را تامین نماید .

با دهانه ی ورودی بزرگ 80 میلی متری آبمیوه گیری فیلیپس مدل hr1871 می توانید بدون نیاز به قطعه قطعه کردن میوه ها آن ها را داخل ابمیوه گیری بیندازید . تیغه های آبمیوه گیری hr1871 از جنس استیل ضد زنگ هستند و بسیار برنده و تیز می باشند و می توانند بدوت تاثیر بر طعم و بوی آب میوه ، آب میوه ای گوارا و شاداب و سالم را به شما تحویل دهند .

آبمیوه گیری فیلیپس PHILIPS 1871


شما می توانید برای مشاوره و یا راهنمایی بیشتر به سایت ما مراجعه نمایید.



  • polotak polotak shop
  • ۰
  • ۰

آبمیوه گیری فیلیپس PHILIPS HR1925


آبمیوه گیری فیلیپس مدل hr1925 یک آبمیوه گیری خاص و استثنایی است که فیلیپس آن را به عنوان گل سر سبد خویش معرفی کرده است . طراحی زیبا و امکانات فوق العاده و قابلیتهای مفید و کاربردی از ویژگی های انحصاری این ابمیوه گیری می باشند که آ« را از سایر مدلهای دیگر مجزا کرده است . سیستم ضد چکه و پایه های ضد لغزش و موتور قدرتمند1200 واتی و امکان تنظیم سرعت در دو حالت مختلف و ... از ویژگی ها ومشخصات فنی موجود در ابمیوه گیری فیلیپس هستند که از آن یک دستگاه حرفه ای و همه کاره ساخته اند .


شما می توانید برای مشاهده و یا راهنمایی بیشتر به سایت ما مراجعه نمایید.


آبمیوه گیری فیلیپس PHILIPS HR1925

  • polotak polotak shop
  • ۰
  • ۰

آب مرکبات گیری فیلیپس PHILIPS HR2738


آب مرکبات گیری فیلیپس مدل hr-2738 یکی از آب میوه گیری ها و یا آب پرتقال گیرهایی است که توسط شرکت معتبر Philips تولید و روانه ی بازار شده است . فیلیپس یک شرکت هلندی است که سالیان سال است در زمینه ی تولید لوزام خانگی فعالیت دارد . این آب مرکبات گیری فیلیپس مدل hr-2738 قابلیت شستشو با ظرفشویی را دارد و می توانید همه ی اجزای آن را با خیال راحت داخل ظرفشویی گذاشت و زمان خود را برای شستن هدر ندهید . اب مرکبات گیری hr-2738دارای مخزنی با ظرفیت 500 میلی لیتراست و می تواند آب میوه ی خنک و گوارا را برایتان مهیا سازد . این مخزن از نوع ضد چکه می باشد و از ریختن حتی یک قطره آب میوه هم جلوگیری می کند . به واسطه ی طراحی جمع و جور و مناسبی که دارد برای استفاده در آشپزخانه بسیار مناسب امنتلذبلفغاست و فضای بسیار کمی می گیرد . در این آب مرکبات گیری در قسمت زیرین آن سیم جمع کنی تعبیه شده است که بوسیله ی آن می توان هنگامی که از آب میوه گیری استفاده نمی کنید سیم را در زیر دستگاه جمع کنید . از دیگر ویژگی های این آبمیوه گیری می توان به پایه های ضد لرزش آن اشاره کرد که کارکردی راحت و آسان را برای کاربران مهیا می سازد . می بینید که تمام ویژگی های با کیفیت در این مدل آب مرکبات گیری جمع شده است تا رضایت و اعتماد شما جلب شود . فیلیپس به عنوان برندی بهتر و با کیفیت حرف های زیادی برای گفتن دارد و در تلاش است تا نیازهای خانواده هایی که به سلامت خود می اندیشند را تامین کند .

آب مرکبات گیری فیلیپس PHILIPS HR2738


شما می توانید برای مشاهده و یا راهنمایی بیشتر به سایت ما مراجعه نمایید 

  • polotak polotak shop
  • ۰
  • ۰

آبمیوه گیری فیلیپس PHILIPS HR1832


آبمیوه گیری فیلیپس مدل HR1832  یکی از آبمیوه گیری های با کیفیت و قدرتمند فیلیپس است که با امکانات و قابلتیهایش می تواند نیاز هر کاربری را مرتفع سازد. آبمیوه گیری HR1832 می تواند با ساده ترین امکاناتی که دارد ، ابمیوه ای تازه و سالم و شاداب را برای تغذیه ای مناسب و سالم در اختیار شما قرار دهد . با نگاه به ظار آبمیوه گیری فیلیپس می توانید به راحتی متوجه شوید که بدنه ی پلاستیکی این مدل کیفیت زیادی دارد و از جنس پلاستیک با کیفیت و مرغوب می باشد . ترکیب رنگ قرمز و سفید به خوبی درکوراسیون هر محیطی را به سمت شادی و نشاط می برد .

آبمیوه گیری hr1832 با طراحی زیبا و امکانات و قابلیت هایی نظیر توان مصرف 400 وات و مخزن آبمیوه گیری و مخزن تفاله گیر و سیم جمع کن و دهانه ی ورودی 55 میلی متری و تیغه های برنده و تیز و ...به عنوان یکی از بهترین های فیلیپس معرفی شده است . آبمیوه گیری hr1832 دارای مخزن آبمیوه گیری به گنجایش 500 میلی لیتری است .

آبمیوه گیری فیلیپس PHILIPS HR1832

مشخصات آبمیوه گیری فیلیپس مدل HR1832

آبمیوه گیری فیلیپس مدل hr1832 با دهانه ی ورودی بزرگ 55 میلی لیتری می تواند بدون نیاز به قطعه قطعه کردن میوه ها آن ها را داخل ابمیوه گیری بیندازید . تیغه های آبمیوه گیری hr1871 از جنس استیل ضد زنگ هستند و بسیار برنده و تیز می باشند و می توانند بدوت تاثیر بر طعم و بوی آب میوه ، آب میوه ای گوارا و شاداب و سالم را به شما تحویل دهند .


شما میتوانید برای مشاهده و یا راهنمایی بیشتر به سایت ما مراجعه نمایید 


  • polotak polotak shop