بلاگ مجله خبری پولوتک

وبلاگ پولوتک فضایست جهت تحلیل و بررسی کالاهای فروشگاه اینترنتی پولوتک

بلاگ مجله خبری پولوتک

وبلاگ پولوتک فضایست جهت تحلیل و بررسی کالاهای فروشگاه اینترنتی پولوتک

  • ۰
  • ۰

یخچال ساید بای ساید ال جی X33

یخچال ال جی  GR-X۳۳FGNGL  با تکنولوژی های نظیر  نمایشگر LED در داخل یخچال و روی در , قفل کودک و سیستم بهداشتی Hygiene Fresh , دارای ویژگی جدید DOOR-IN-DOOR , دارای کمپروسر اینورتر خطی , قابیلیت Centum System ,  قابلیت باز شدن درب خودکار , قابلیت وصل شدن به اینترنت و قایبلتی های دیگر می تواند نظر هر مشتری را به خود جلب نماید . 

یخچال ساید بای ساید  ال جی GR-X۳۳FGNGL

یخچال x33 ال جی  مانند دیگر محصولات سری سیگنچر از تکنولوژیdoor in door (دور این دور ) بهره مند است که درب بیرونی آن درواقع یک پنل لمسی آینه اییست و عملکرد آن به گونه ایست که تنها با دو ضربه روشن شده و محتویات درون یخچال را به ما نشان می دهد، درواقع ما بدون هرگونه اتلاف انرژی و هوای سردی قادر خواهیم بود محتویات درون یخچال را ببینیم.

یخچال ال جی x33

شکل و طراحی یخچال x33 ال جی 

زیبایی تمامی وسایل آشپزخانه، برای جلوه دادن به محیط از اولویت های خرید وسایل خانگی می باشد و از جایگاه بالایی برخوردار است و یقینا  می توان گفت با وجود یخچال X33 در آشپزخانه ی خود می توانید محیطی کاملا لوکس را فراهم کنید . تمام بدنه ی یخچال X33 از فولاد ضد زنگ و مقاوم در برابر هر گونه ضربه طراحی شده که با وجود بدنه ی جا داده شده با استفاده از رنگ حرارت دیده، حتی در برابر خراش نیز می تواند مقاومت بسیاری داشته باشد.

  • ۹۶/۱۰/۲۲
  • polotak polotak shop

ال جی

یخچال ال جی

یخچال ال جی x33

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی