بلاگ مجله خبری پولوتک

وبلاگ پولوتک فضایست جهت تحلیل و بررسی کالاهای فروشگاه اینترنتی پولوتک

بلاگ مجله خبری پولوتک

وبلاگ پولوتک فضایست جهت تحلیل و بررسی کالاهای فروشگاه اینترنتی پولوتک

۱۰ مطلب در آبان ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

سینما خانگی ال جی LG LHD756W


سینما خانگی ال جی مدل LHD756W یک سیستم صوتی کارآمد و قدرتمند است . این مجموعه ی 5.1 کاناله از یک اسپیکر مرکزی و دو اسپیکر در جلو و دو اسپیکر در عقب و ساب ووفر تشکیل شده است . یکی از مهم ترین و برجسته ترین ویژگی های این سینما خانگی ، زیبایی و ظاهر آن است براق بودن پایه های اسپیکر و حالت کریستال مانندشان در زیباتر شدن دستگاه تاثیر بسزایی داشته است . سینما خانگی LHD756W دارای توان 1200 وات است و از اینرو می توان مناسب ترین انتخاب برای منازل و آپارتمانی ها باشد و همین صدای قدرتمند اولین دلیل استقبال مردم از سینما خانگی ها است ، چرا که حس سالن سینما را در ذهن تداعی می کند . این دستگاه دارای خروجی usb و HDMI است و م یتواند انواع محتوا را به سینما خانگی انتقال دهد ، در ضمن خروجی کامپوزیت نیز در این دستگاه به کار رفته است و امکان اتصال به تلویزیون های قدیمی را فراهم می کند . البته این تمام ماجرا نیست ، انتقال فایل و محتوای ذخیره شده بر روی موبایل با استفاده از بلوتوث داخلی سینما خانگی از دیگر راه های ارتباطی این دستگاه است . همچنین قابلیت ضبط بر روی فلش مموری از دیگر امکانات سینما خانگی ال جی LHD756W است . از کیفیت صدای این محصول اگر می خواهید با خبر شوید ، باید بگویم که صدای با کیفیت در کنار ویژگی دالبی دیجیتال به پخش شدن صدایی همه جانبه و سه بعدی کمک می نماید، چرا که این فناوری با تفکیک صدا و پخش کانال در هر پنج اسپیکر ، حس سه بعدی بودن را القا می کند . فناوری کارائوکه karaoke یکی از قابلیت هایی است که عاشقان موسیقی و خوانندگی از آن نهایت استفاده را می برند . با اتصال میکروفون به ورودی میکروفونی که در پنل کنترلی این دستگاه تعبیه شده است می توان همزمان با آهنگ در حال پخش از سیستم خوانندگی کرد .

قدرت صوتی 1200وات سینما خانگی ال جی مدل LHD756W

از مهمترین ملاک های خرید سینما خانگی به عنوان یک سیستم صوتی مجزا ، پارامتر صدا است . بی شک نیاز به صدایی قدرتمند و با کیفیت ، دلیل خرید سینما خانگی می باشد . سینما خانگی LHD756W دارای قدرت صوتی 1200 وات است و یقیناً می تواند نیاز هر کاربری را برآورده کند .پشتیبانی از فناوری دالبی دیجیتال dolby digital در این سیستم صوتی باعث شده است تا صدایی همه جانبه و سه بعدی در کل فضا پخش شود . این فرمت صوتی می تواند با تفکیک صدا ها کاری کند که از هر طرف صدا به گوش برسد . قابلیت پخش سی دی و دی وی دی از دیگر امکانات این سینما خانگی همه کاره است چرا که برای پخش انواع محتوا بر روی این پخش کننده ها کافی است که آنها را به درگاه مربوطه متصل کنید تا کیفیت صدا و تصویر چند برابر شود . قابلیت ضبط بر روی فلش مموری را هم نباید از قلم بیندازیم ، چرا که بسیاری از کاربران چنین قابلیتی را می پسندند . 


جهت مشاهده و خرید به فروشگاه پولوتک مراجعه فرمایید 


  • polotak polotak shop
  • ۰
  • ۰

سینما خانگی 1000وات ال جی LG LHD657


سینما خانگی 5.1 کاناله ی ال جی lg مدل lhd 657 یکی از سینما خانگی های بلوتوث داری است که توسط ال جی تولید و طراحی شده است . بدنه ی این دستگاه بسیار با کیفیت است و علاوه بر طراحی زیبا و کلاسیک ، کیفیت ساخت بالایی هم دارد .قدرت خروجی صدا در سینما خانگی ال جی lhd 657 ، 1000 وات است و می تواند صدایی واضح ، با کیفیت و قدرتمند را به گوش مخاطبانش برساند . این سینما خانگی از فرمت های صوتی و تصویری متنوعی پشتیبانی می کند ، تا هر نوع محتوایی را پشتیبانی و پخش کند . وقتی می گوییم یک سیستم صوتی 5.1 کاناله است یعنی یک ساب ووفر و پنج اسپیکر دارد و می توان اسپیکرها را در هر نقطه ای از سالن قرار داد تا صدایی همه جانبه در محیط پخش شود . یکی از فرمتهایی که در این مدل پشتیبانی می شود ، فرمت دالبی دیجیتال dolby digital است که باعث تفکیک نمودن صدا در اسپیکرهای مختلف می شود که منجر به پخش صدایی سه بعدی خواهد شد . مجهز بودن به درگاه های ارتباطی نظیر پورت USB و پورت HDMI و پورت کامپوزیت اتصال سینما خانگی ال جی با سایر دستگاه های دیجیتالی را ممکن کرده است ، با کمک پورت USB می توان انواع فلش مموری و هارد اکسترنال را به سینما خانگی متصل کرد و از محتویات آنها بهره گرفت . پورت صوتی و تصویری HDMI تصاویر با کیفیتی را به روی تصویر می کشد . یکی از پورتهایی که برای این مجموعه در نظر گرفته شده است ، ورودی صدای اپتیکال است که از طریق آن می توان آن را به تلویزیون متصل کرد و صدای دریافت شده از تلویزیون را با کیفیت چند برابر و قدرتمندتر پخش خواهد نمود . پورت کامپوزیت هم برای اتصا تلویزیون های قدیمی به سینما خانگی به کار می رود . ال جی فکر همه جا را کرده است و صاحبان تلویزیون های قدیمی را از این سیستم صوتی بی بهره نکرده است . فناوری کارائوکه karaoke یکی دیگر از فناوری های موجود در این سینما خانگی است که با حذف صدای خواننده و پخش آهنگ مورد علاقه ، شرایط خوانندگی را برای دوستداران و علاقه مندان خوانندگی فراهم می کند .

سینما خانگی ال جی LG LHD657


جهت مشاهده و خرید به فروشگاه پولوتک مراجعه نمایید




  • polotak polotak shop
  • ۰
  • ۰

سینما خانگی 1330 وات سامسونگ SAMSUNG HT-F9750W


یکی از دلایل اصلی در خرید سینما خانگی افزایش قدرت صدای پخش شده از تلویزیون است ، بنابراین هنگام خرید به مولفه ی قدرت و توان صوتی خروجی دستگاه توجه فرمایید . سینما خانگی سامسونگ مدل htf9750w یکی از سینما خانگی های قدرتمندی است که توسط شرکت معتبر و خوش نام سامسونگ تولید و طراحی شده است . این سینما خانگی 7.1 کاناله م یتواند صدایی به قدرت 1330 وات را پخش کند . این سینما خانگی قدرتمند با 8 کانال صدا چیزی برای شنیدن باقی نگذاشته است . این اثر هنری زیبا که توسط طراحان حرفه ای سامسونگ طراحی و تولید شده است ، دارای اسپیکرهایی قدرتمند است که با قرار گیری این اسپیمرها در مکان مشخص می توانید از کیفیت و قدرت بالای صدا لذت ببرید . این سینما خانگی همه کاره از چهار اسپیکر بالابلند و ایستاده و یک دستگاه اصلی مرکزی و دو ساب ووفر خوش تراش و یک پخش کننده ی بلوری تشکیل شده است . پایه های مربعی شکل اسپیکرهای ایستاده را روی پا نگاه داشته اند . این سیستم صوتی 5 اسپیکر را میتوان به دلخواه خود در هر نقطه ای از اتاق نشیمن گذاشت و از کیفیت عالی و فوق العاده ی صدا لذت برد . پشتیبانی از درگاه های ارتباطی usb و hdmi و ورودی صدای آنالوگ و اپتیکال از جمله راه های ارتباطی سیمی در این سینما خانگی هستند که اشتراک گذاری انواع محتوا را از سایر حافظه های جانبی نظیر فلش مموری و هارد اکسترنال اسان نموده اند . این سینما خانگی همه کار با پشتیبانی از قابلیت بلوتوث و dlna وallshare امکان اتصال بی سیم و اشتراک گذاری را با سایر دستگاه های هوشمند فراهم آورده است . فضای اسمارت هاب smart hub نیز از دیگر قابلیتهای این سینماخانگی است که بدین وسیله می توان از یک دنیای جدید سرگرمی لذت برد و انواع برنامه ها و فیلم ها و موسیقی ها را دانلود کرد و به تماشایشان نشست .



سینما خانگی سامسونگ SAMSUNG HT-F9750W


جهت مشاهده و خرید به فروشگاه پولوتک مراجعه فرمایید

  • polotak polotak shop
  • ۰
  • ۰

سینما خانگی 1000 وات سامسونگ SAMSUNG HT-F5550K


خرید سینما خانگی و ساندبار و یا هر سیستم صوتی مجزای دیگری به منظور تقویت صدای خروجی از تلویزیون مورد استفاده قرار می گیرد . این روزها کمتر کسی از میزان صدای خروجی تلویزیونش رضایت دارد ، چرا که باریک شدن تلویزیون ها چقدر طراحی و ظاهر تلویزیون را شکیل و مدرن کرده است ، به همان اندازه هم در کاهش قدرت صوتی تاثیر داشته است. بنابراین سازندگان تلویزیون های حرفه ای به فکر تولید سیستم صوتی مجزایی افتادند ، تا کیفیت و قدرت صدای خروجی را بهبود بخشد . سینما خانگی سامسونگ Samsung مدل « HT-F5550K » یکی از سینما خانگی های پرقدرت و با کیفیت سامسونگ است که دارای 5.1 کانال صوتی می باشد و قدرت صدایی به توان 1000 وات را دارد . این سینما خانگی با پشتیبانی از فرمت های صوتی Dolby Digital و Dolby Pro Logic II ، DTS ، Dolby True HD ، 3D Sound Plus ، MP3 Enhancer ، Smart Volume و... می تواند فایلهای متنوعی را پخش کند . این سینما خانگی قدرتمند برای اینکه با سایر دستگاه های دیجیتالی ارتباط برقرار کند ، به درگاه ها و پورتهایی نظیر پورت USB و پورت HDMI است ، این پورتها امکان ببرقراری ارتباط با سایر حافظه های جانبی را ممکن می کند . از این طریق می توان به راحتی انواع محتوای صوتی و تصویری را از فلش مموری و هارد اکسترنال دریافت کرد و با ارتقای کیفیت صدا و تصویر از محتویات آن لذت بیشتری برد . این روزها هوشمند بودن تمام وسایل دیجیتالی به عنوان مزیتی بزرگ به شمار می رود ، سینما خانگی سامسونگ مدل HT-F5550K یکی از این سینما خانگی های هوشمند است که بوسیله ی بی سیم و سیمی به اینترنت متصل می شود . همچنین لازم به ذکراست که شما می توانید موج FM رادیو را هم از طریق این سینما خانگی 1000 واتی بشنوید و از صدای واضح و شفاف آن لذت ببرید . از دیگر فناوری هایی که این سینما خانگی از آن پشتیبانی می کند قابلیت کارائوکه KARAOKE می باشد که طرفداران موسیقی و خوانندگی نهایت استفاده را از آن می برند . با این حساب می توان سینما خانگی سامسونگ HT-F5550K را یکی از بهترین و با کیفیت ترین سیستم های صوتی 1000 واتی دانست .

سینما خانگی سامسونگ SAMSUNG HT-F5550K


جهت مشاهده و خرید به فروشگاه پولوتک مراجعه نمایید 


  • polotak polotak shop
  • ۰
  • ۰

سینما خانگی 1000 وات سامسونگ SAMSUNG HT-J5550WK


سینما خانگی سامسونگ Samsung مدل HT-J5550WK یکی از سینما خانگی های با کیفیت و کارآمدی است که توسط شرکت پرآوازه ی سامسونگ تولید شده است . این سینما خانگی 5.1 کاناله شامل 4 اسپیکر بلند قامت و ایستاده و یک اسپیکر مرکزی و یک عدد ساب ووفر می شود ، که در مجموع می توانند صدایی به قدرت 1000 وات تولید کنند . رنگ مشکی و براق این اسپیکرها ظاهر دستگاه را لوکس و مدرن نمایش می دهد ، سوار شدن اسپیکرهای ایستاده بر رروی پایه های دایره ای شکل ، استحکام و خوش تراش بودن سینما خانگی را به همراه دارد . این سینما خانگی با قدرت 1000 واتی اش می تواند برای منازل بزرگ و کاربران حرفه ای مناسب و مفید باشد . می دانید که دلیل اصلی خرید سینما خانگی صدای با کیفیت و پروضوح و قدرتمند است ، به همین جهت باید هنگام خرید سینما خانگی از این موضوع مهم غافل نباشیم و به توان دستگاه اهمیت بیشتری بدهیم . تمام سیستم های صوتی مجزا جهت اتصال به تلویزیون مورد استفاده قرار می گیرند ، اما سازندگان سعی کرده اند تا محتویات قابل پخش سینما خانگی را بیشتر و بیشتر کنند . به همین دلیل از درگاه های ارتباطی متنوعی بهره برده اند تا کاربران بتوانند از انواع حافظه های جانبی نظیر فلش مموری و هارد اکسترنال استفاده ی بهینه بکنند . مجهز بودن به درگاه ارتباطی USB و HDMI امکان ارتباط با این حافظه ها و پخش کننده ها را فراهم می کند . ورودی صدای آنالوگ و اپتیکال یکی از راه های اتصال تلویزیون به سینما خانگی است و با این طریق هم تلویزیون های جدید و هم تلویزیون های قدیمی می توانند از سینما خانگی بهره مند شوند . برای شنیدن صدایی با کیفیت و قدرتمند ، در سینما خانگی سامسونگ HT-J5550WK از فناوری های متعددی بهره گرفته شده است . یکی از این فناوری ها ، دالبی دیجیتال DOLBY DIGITAL است که با تفکیک نمودن صدای پخش شده ، به سه بعدی بودن صدا کمک فراوانی می کند و قادر به پخش صدایی همه جانبه و فراگیر است . همچنین فناوری DTS با فشرده سازی صدا کیفیت صدا را ارتقا می دهد . همچنین لازم به ذکراست که شما می توانید موج FM رادیو را هم از طریق این سینما خانگی 1000 واتی بشنوید و از صدای واضح و شفاف آن لذت ببرید . از دیگر فناوری هایی که این سینما خانگی از آن پشتیبانی می کند قابلیت کارائوکه KARAOKE می باشد که طرفداران موسیقی و خوانندگی نهایت استفاده را از آن می برند . با اتصال میکروفون به ورودی میکروفونی که در پنل کنترلی این دستگاه تعبیه شده است می توان همزمان با آهنگ در حال پخش از سیستم خوانندگی کرد . با این حساب می توان سینما خانگی سامسونگ HT-J5550WK را یکی از بهترین و با کیفیت ترین سیستم های صوتی 1000 واتی دانست .

سینما خانگی سامسونگ SAMSUNG HT-J5550WK


جهت مشاهده و خرید به فروشگاه پولوتک مراجعه نمایید
  • polotak polotak shop
  • ۰
  • ۰

اسپلیت کولر گازی 10000 توشیبا TOSHIBA RAS-10N3AH


کولر گازی توشیبا مدل « Ras-10N3AH » از جمله دستگاه های تصفیه ی هوای با کیفیتی است که توسط کمپانی TOSHIBA تولید و ارائه شده است . این دستگاه تصفیه همانند دیگر کولر گازی های دیواری دارای دو تکه و یا دو بخش است . یک بخش خارجی و یک بخش داخلی ، بخش خارجی که در بیرون از سالن و یا اتاق نصب می شود تا صدای زیاد کولر ، کاربران را اذیت نکند . قسمت خارجی که به کندانسور و یا موتور کولر نیز شهرت دارد وظیفه ی خنک کردن گاز را بر عهده دارد . اما بخش داخلی کولر همان قسمتی است که بر روی دیوار نصب می شود و دارای ساختار و ظاهری دلنشین است و طوری طراحی شده است که دکوراسیون شکیل منازل و محیط های لوکس را هم بر هم نزند . کولر گازی توشیبا « Ras-10N3AH » قدرت پرتاب باد در متراژ طولانی را دارد و به خوبی از عهده ی خنک کردن محیط بر می آید . ظرفیت سرمایشی این کولر 10000BTU می باشد و قدرت پرتاب باد در متراژ10 -11 متر ویژگی دیگر این کولر گازی کم مصرف به حساب می آید . تعیین جهت وزش باد یکی از قابلیت های کاربردی است که توشیبا برای این کولرگازی در نظر گرفته است ، یعنی می توان وزش باد را در چهار جهت مختلف « چپ ، راست ، بالا و یا پایین » تنظیم کرد .کولر گازی توشیبا Ras-10N3AH صدای بسیار کمی دارد و البته این میزان صدا بسته به سرعت های مختلف متفاوت است ولی در مجموع صدای تولید شده ی این کولر گازی آزار دهنده نیست .گاز مصرفی در این کولر گازی از نوع R-22 می باشد و از کمپرسور روتاری بهره گرفته است . توشیبا تولید کننده ی لوازم خانگی و برقی می باشد و در زمینه ی تولید و طراحی دستگاه های تصفیه ی هوا نیز موفق بوده است .

اسپلیت کولر گازی 10000 توشیبا RAS-10N3AH


جهت مشاهده و خرید به فروشگاه پولوتک مراجعه نمایید
  • polotak polotak shop
  • ۰
  • ۰

اسپلیت کولر گازی 10000 اینورتر توشیبا مدل RAS-10N3AV


کولر گازی توشیبا مدل «ras-10n3av » ساخت شرکت توشیبا است و دارای رده ی انرژی A می باشد . توشیبا به عنوان یکی از پیشتازان عرصه ی تکنولوژی اینورتر چندین سال است که از این تکنولوژی سود می برد ، این دستگاه تهویه ی مطبوع از تکنولوژی جدید اینورتر INVERTER بهره می برد و به لطف استفاده از این تکنولوژی تا 40 % در مصرف انرژی به عمل می آید . این اسپلیت دیواری از جمله کولرهای کم مصرف است که در کمترین حالت ممکن حدود 26 دسی بل صدا تولید می کند . فاصله ی بین یونیت داخلی و خارجی در این مدل کولر تا 10 متر برآورد شده است . کولر گازی دو منظوره ی توشیبا به دلیل عملکرد و کارآیی دو منظوره در تمام فصول سال مورد استفاده قرار می گیرد . مجهز بودن به فیلتر هوشمند باعث می شود تا هوای سالم تر و پاکیزه تری برای تنفس در اختیار شما قرار گیرد و به میزان 99.99% آلودگی ها و گرد و غبار موجود در هوا را جذب کرده و از بین می برد . همچنین برای محافظت از دستگاه ، هنگام روشن نمودن با تاخیری 3 دقیقه ای شروع به کار می کند به علاوه بهره گیری از ویژگی ها و توابعی کاربردی نظیر حالت خواب و حالت بی صدا و حالت اقتصادی جهت مصرف برق کمتر و ... کولر گازی دیواری توشیبا ras-10n3av را خواستنی کرده است .

کولر گازی 10000 اینورتردار توشیبا RAS-10N3AV


جهت مشاهده و خرید به فروشگاه پولوتک مراجعه فرمایید

  • polotak polotak shop
  • ۰
  • ۰

اسپلیت کولر گازی هیتاچی HITACHI RAS-S30HPA


کولر گازی «هیتاچی» مدل «ras-s30hpa» یک دستگاه دو منظوره سرمایشی – گرمایشی است که می تواند با توجه به فصل هوای مطبوع تولید کند . صدای این کولر بسیار کم است و در سرعت های بالا هم صدایی آزار دهنده نخواهد داشت . این کولر گازی 30 هزار دارای رده ی انرژی A+ است. وجود فیلتر نانوتیتانیوم باعث از بین بردن ذرات ریز و باکتری های موجود در هوا می شود و هوای تازه و خنک و سالمی را در هوا پخش می کند .این فیلتر اثر ضد باکتری و ضد قارچ و ضد کپک و ضد بو را دارد و می تواند به میزان 99% باکتری ها را از بین ببرد . این سیستم سرمایشی-گرمایشی هیتاچی برای محیطهایی با مساحت 60 تا 80 متر مربع مناسب است و به خوبی از پس خنک کردن چنین محیطی برمی آید . این کولر گازی 30 هزار دارای یک ریموت کنترل از راه دور است که بر روی آن یک صفحه نمایشگر به چشم می خورد . مجهز بودن به فن چرخشی این امکان را برایتان فراهم می کند تا جهت وزش باد را به چهار جهت « چپ ، راست ، بالا ، راست » تغییر دهید . بهره گیری از قابلیت دیگری به نام  Super Cool از امکانات این کولر گازی است که به موجب آن می توان دمای هوا را سریعا خنک کنید . هیتاچی شرکتی با سالها قدمت در زمینه یتولید وسایل سرمایشی و گرمایشی ، کولر گازی هیتاچی ras-s30hpa راتولید و طراحی کرده است . در ادامه ی این نقد و بررسی با سایر امکانات و قابلیتهای این کولر گازی قدرتمند آشنا خواهید شد .

ساختار و طراحی کولر گازی 30 هزار هیتاچی مدل RAS-S30HPA

طراحی و ظاهر محصولات مستقیما با سلیقه ی شما در ارتباط است و شما باید تعیین کنید که چه رنگ و چه شکلی را می پسندید از این جهت است که سازندگان به طراحی زیبا روی آورده اند . هیتاچی نیز در این بازار گرم رقابتی به فکر ساخت محصولاتی با کیفیت و خوش سیما است . کولر گازی هیتاچی ras-s30hpa یکی از کولرهای دو منظوره ی شرکت هیتاچی است که دو کاربری سرمایشی و گرمایشی دارد . در فصل تابستان می توانید از این کولر گازی به عنوان خنک کننده ای قوی استفاده کنید و در فصل زمستان می توان آن را به عنوان گرم کننده استفاده کرد . کولر گازی 30 هزار هیتاچی دارای دو پنل است، پنل داخلی و پنل خارجی . پنل داخلی همان روی زیبای کولر است که در داخل سالن نصب می شود و پنل خارجی در بیرون از محیط قرار می گیرد . این دو پنل توسط لوله ی به هم متصل هستند . پنل داخلی از جنس پلاستیک مقاوم ساخته شده است و 11 کیلوگرم وزن دارد ، بنابراین جابجایی آن راحت و آسان خواهد بود ؛ پنل بیرونی این کولر از جنس آلومنیوم ضد زنگ است و پنل خارجی 60 کیلوگرم وزن دارد و جابجایی آن کمی مشکل است . در طراحی این کولر با یک پنل به عرض 900 میلی متر و ارتفاع 300 میلی متر روبرو می شوید و این پنل تنها چیزی است که در سالن و یا اتاق شما بر روی دیوار نصب می شود . این پنل سفید رنگ بوسیله ی یک نوار طلایی رنگ باریک به دو تکه قسمت شده است ، دریچه های بزرگ در زیر این نوار قرار گرفته اند . برند خوش نام hitachi در وسط پنل و در بالای نوار طلایی رنگ خود نمایی می کند ، که نشان از کیفیت و اصل بودن کالا دارد .در کنار دریچه های وزش باد ، نام فیلتر نانوتیتانیوم و temporary switch و چند ایکون دیگر درج شده اند . این کولر گازی با دریچه های بزرگ و فن بزرگی که دارد می تواند هوای خنک را سریع تر در محیط پخش کند .


جهت مشاهده و خرید به فروشگاه پولوتک مراجعه نمایید



  • polotak polotak shop
  • ۰
  • ۰

اسپلیت کولر گازی 18000 هیتاچی RAS-S18HPA


کولر گازی هیتاچی مدل «ras-s18hpa» از دستگاه های تهویه ی مطبوع و با کیفیتی است که توسط این شرکت به بازار عرضه شده است . کولر گازی دیواری اسپلیت هیتاچی دربین انواع کولر گازی های هیتاچی با ظرفیت 13000 تا 30000 توانسته جایگاهی مطلوب را از آن خود کند . این کولر گازی کم مصرف و کم صدا مخصوص مناطق گرمسیری تولید شده و حتی در دمای 55 درجه ی سانتیگراد نیز می تواند به خوبی کار کند و دمای محیط را خنک نگه دارد . این سیستم تهویه ی هوای دو منظوره هم در سرما و هم در گرما مورد استفاده قرار می گیرد . کولر گازی RAS-S18HPA مانند تمامی کولر های گازی دیواری دیگر از دو تکه ی مجزا ساخته شده است . پنل خارجی که در بیرون اتاق قرار می گیرد و وظیفه ی اصلی اش خنک کردن گاز است ، پنل داخلی هم که بر روی دیوار نصب شده و وظیفه ی وزش باد خنک را برعهده دارد . مجهز بودن به فیلتر پیشرفته ی نانوتیتاینوم کیفیت هوا را بهبود داده و به میزان 99% باکتری ها و ذرات و بوهای تند و نامطبوع را از بین می برند . کولر گازی هیتاچی ras-s18hpa قدرت پرتاب باد را در متراژی طولانی دارد و محدوده ی وسیعی را پوشش می دهد ، همچنین ظرفیت 18 هزار این کولر آن را برای مساحت 35 مترمربع مناسب کرده است . جهت راحتی عملکرد و تنظیم راحت تر دستگاه یک ریموت کنترل نیز به همراه کولر گازی ارائه می شود که توابع و امکانات مختلف کولر بر روی آن نماش داده شده و قابل اجرا هستند . کولر گازی هیتاچی دارای برچسب انرژی B است و مصرف انرژی پایینی دارد .در کولر های گازی نقش اصلی برعهده ی کمپرسورهاست ، کمپرسور کولر گازی هیتاچی 18 هزار از نوع کمپرسور اسکرول است که این نوع کمپرسورها در خنک سازی بهترین عملکرد را دارند. در ادامه ی نقد و بررسی بیشتر با این پدیده ی اعجاب انگیز HITACHI آشنا شوید وشناخت کاملتری از این محصول داشته باشید .

اسپلیت کولرگازی 18000هیتاچی RAS-S18HPA


جهت مشاهده و خرید به فروشگاه پولوتک مراجعه فرمایید


  • polotak polotak shop
  • ۰
  • ۰

اسپلیت کولرگازی ال جی LG NT187SK3


کولر گازی ال جی « lg » مدل « NT187SK3 » از جمله دستگاه های تهویه ی هوای مطبوع و کارآمد است که در دو حالت سرمایشی و گرمایشی مورد استفاده قرار می گیرد . کولر گازی NT187SK3 همانند سایر کولر گازی های دیواری دیگر دارای دو تکه است ، قسمت داخلی و قسمت خارجی . قسمت خارجی یا همان کندانسور در بیرون از اتاق و سالن نصب می شود و وظیفه ی خنک کردن گاز را برعهده دارد . پنل خارجی از جنس فلز مقاوم ساخته شده است ؛ اما باید جهت جلوگیری از زنگ زدگی و فرسودگی آن در معرض تابش مستقیم آفتاب و در معرض بارش باران قرار نگیرد . این بدنه ی فلزی در واقع بر روی پایه هایی نصب می شود و همین پایه ها هم به نحوی از پنل در برابر پوسیدگی محافظت می کنند . قسمت خارجی بوسیله ی لوله و اتصالات به پنل داخلی متصل می شود ، وقتی کار به پنل داخلی می رسد ، همه چیز فرق می کند و بحث طراحی و زیبایی به میان می آید . چرا که این پنل در اتاق و بر روی دیوار نصب می شود و اگر خدا قسمت کند سالهای سال همانند تابلوی زیبای نقای جلوی چشمانتان خواهد بود . یونیت داخلی وظیفه ی وزش باد و پراکندن آن را در تمام جهات برعهده دارد . بر روی بدنه ی کولر گازی یک نمایشگر وجود دارد که میزان مصرف انرژی را نشان می دهد . کولر گازی NT187SK3 داری ظرفیت 18000 است و می تواند مکانی با مساحت 80 تا 90 متر مربع را پوشش دهد و با قدرت باد 15 متری به راحتی هوای خنک را در محیط و فضای بزرگ نیز پخش می کند . کولر گازی جدید تایتان ال جی مجهز به تکنولوژی اینورتر می باشد و در دسته ی کولر گازی های کم مصرف قرار می گیرد همچنین نوع موتور این کولر گازی روتاری است که علاوه بر ایجاد صدای کمتر ، مصرف انرژی پایینتری نیز دارد .به همراه کولر گازی NT187SK3 یک عدد ریموت کنترل نیز ارائه می شود که دارای توابع و امکانات مختلفی است . امکان تنظیم جهت چرخش باد توسط ریموت کنترل انجام می شود ؛ چرا که این کولر گزای قابلیت وزش باد در چهار جهت مختلف را دارد .


اسپلیت کولرگازی 18000 ال جی NT187SK3


جهت مشاهده و خرید این محصول به فروشگاه پولوتک مراجعه نمایید


  • polotak polotak shop