بلاگ مجله خبری پولوتک

وبلاگ پولوتک فضایست جهت تحلیل و بررسی کالاهای فروشگاه اینترنتی پولوتک

بلاگ مجله خبری پولوتک

وبلاگ پولوتک فضایست جهت تحلیل و بررسی کالاهای فروشگاه اینترنتی پولوتک

  • ۰
  • ۰

یخچال دو درب استیل سامسونگ  RH77H90507H FSR   


سری FSR ، اولین و تنها یخچال Showcase در یخچال های طراحی شده توسط کمپانی سامسونگ.

با ظرفیت 765 لیتر.


جهت مشاهده و خرید این محصول به فروشگاه پولوتک مراجعه فرمایید:


http://pltk.ir/KPS4A

 

ویژگی برتر:

این مدل که از سری جدید یخچال های کمپانی سامسونگ می باشد، با داشتن قابلیت شوکیس (Showcase) با طراحی نوآورانه ای دو درب مستقل را برای دسترسی سریع و آسان شما به موادغذایی پرمصرف فراهم آورده است.

 

داشتن سیستم خنک کننده مطلوب برای حفظ و دمای پایدار در یخچال توانسته شرایط مساعدی را برای نگهداری میوه ها و سبزیجات فاسد شدنی ایجاد نماید.

در این مدل از یخچال های سامسونگ همواره دمای ثابت و خنک کنندگی مطلوب برای حفظ مواد غذایی در شرایط ایده آل مورد نظر است. و در تمام قفسه ها، همیشه دمای یکنواخت و پایداری جریان دارد.

 

 

فضاسازی اختصاصی شما

با داشتن درب داخلی قابل تنظیم و سبدهای متفاوت در اندازه و سایزهای مختلف، یک محیط عالی و چندکاربره برای شما فراهم شده تا به راحتی فضای اختصاصی خود را که بهترین دسترسی و شکل نگهداری مواد غذایی را بسازید.

 

طراحی شیک و مدرن

سبک و ظرافت در طراحی این مدل یخچال سامسونگ؛ زیبایی را به آشپزخانه شما خواهد آورد. یک زیبایی بی حد و مدرن ! روکش استیل و ضد خش با درخشندگی بی اندازه، دستگاه یخ ساز و آب سردکن استیل ضدزنگ، به خوبی در کنار هم قرار گرفته است.

روشنایی چراغ های ظریف روی بدنه و صفحه لمسی زیبا ، در کنار بدنه درخشان یخچال، که به  آسانی در کنار کابینت های شما بدون کمترین زحمتی، نصب می شود، جلوه خاص و مدرنی را به آشپزخانه شما می بخشد.


جهت مشاهده و خرید این محصول به فروشگاه پولوتک مراجعه فرمایید:


http://pltk.ir/KPS4A

 


  • ۹۶/۰۵/۱۵
  • polotak polotak shop

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی