بلاگ مجله خبری پولوتک

وبلاگ پولوتک فضایست جهت تحلیل و بررسی کالاهای فروشگاه اینترنتی پولوتک

بلاگ مجله خبری پولوتک

وبلاگ پولوتک فضایست جهت تحلیل و بررسی کالاهای فروشگاه اینترنتی پولوتک

  • ۰
  • ۰

تلویزیون ال ای دی مدل 49UH750T  ال جی


این تلویزیون برخوردار از تکنولوژی ColourPrime  Pro که با فراهم کردن طیف وسیعتر و غنی تری از رنگ ها، تصاویری جذابتر و واقعی تر ارایه می دهد. با اینن امکان شما تصاویری بسیار شاف و واضح را تجربه می کنید، تصاویر که تا کنون نظیر آن را تجربه نکرده اید. 

جهت سفارش و خرید این محصول به فروشگاه پولوتک مراجعه فرمایید:

http://pltk.ir/41XMB


 

فناوری  ULTRA Luminance  دیگر ویژگی این تلویزیون است. این قابلیت باعث افزایش کنتراست تصویر شده و تصاویر را با رنگ های بسیار شفاف تر ارائه می دهد.


فناوری HDR این امکان را فراهم می کند که تصاویر نمایش داده شده شامل طیف وسیعی از رنگ ها و سایه هایی باشد که چشم انسان قادر به ادراک آنهاست.این فناوری با ارائه بیشترین میزان رنگ و روشنایی به صفحه‌نمایش جان می‌دهد و تصاویر را طبیعی، زنده و واضح نشان می‌دهد.

بدنه فلزی و فوق العاده باریک : این تلویزیون  با طراحی قاب باریک و فلزی،  با نمایی مدرن هماهنگ با دکوراسیون منزل طراحی شده  و شما با انتخاب آن می توانید نمایی زیبا  و شیک به دکوراسیون منزل خود ببخشید.


جهت سفارش و خرید این محصول به فروشگاه پولوتک مراجعه فرمایید:

http://pltk.ir/41XMB

  • ۹۶/۰۵/۱۷
  • polotak polotak shop

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی