بلاگ مجله خبری پولوتک

وبلاگ پولوتک فضایست جهت تحلیل و بررسی کالاهای فروشگاه اینترنتی پولوتک

بلاگ مجله خبری پولوتک

وبلاگ پولوتک فضایست جهت تحلیل و بررسی کالاهای فروشگاه اینترنتی پولوتک

  • ۰
  • ۰

تلویزیون LG مدل 43LF631T

تلویزیون ال جی مدل 43LF631T دارای پنل با رزولوشن 1920 x 1080 فول اچ دی میباشد و کیفیت تصویر فوق العادهای دارد. کاربری تلویزیون به آسانی صورت گرفته است و دسترسی وسیعی به تمامی فیلم ها، برنامه های ورزشی و سرویس های موزیک خواهید داشت. تمامی محتواهای جذاب را به آسانی نگاه کرده، پخش کرده و راه اندازی کنید. با پلت فرم تلویزیون 43LF631T هوشمند ال جی دارای سرگرمی های جذاب و فوق العاده ای خواهید بود. خود را از بند تکنولوژی های پیچیده خلاص کنید و تجربه ای متفاوت تر را با تلویزیون هوشمند 43LF631T داشته باشید. تلویزیون 43LF631T کاملا هوشمندانه طراحی شده است و کاربر پسند می باشد. طراحی باریک این تلویزیون شما را مجذوب خود خواهد نمود. 


جهت مشاهده و خرید این محصول به فروشگاه پولوتک مراجعه فرمایید

http://pltk.ir/jofkK


تکنولوژی پیشگامانه و خصوصیات ابتکاری این تلویزیون تجربه بسیار عالی ای را برای شما به ارمغان می آورد. این تلویزیون دارای پنل ال ای دی 43 ایتچی IPS با کیفیت فول اچ دی می باشد. وجود سه پورت HDMI  و سه پورت USB یکی از مزایای 43LF631Tمیباشد که با این وجود شما هیچ محدودیتی در اتصال وسایل جانبی و حافظه های فلش ندارید. با این تلویزیون می توانید به آسانی به اینترنت متصل شوید و از محتوا و بازی های اینترنتی لذت ببرید. نوع پردازشگرهای تصویر در تلویزیون 43LF631T به گونه ای ارائه شده است که در نهایت به این نکته خواهید رسید که فضایی طبیعی مثل فضای بیرون را تجربه خواهید کرد. و اما یک تصویر مهیج و فوق العاده، شایسته ی یک صدای فوق العاده می باشد. صدای شفاف به شما تجربه ی شنیداری فوق العاده ای می دهد. این مدل هوشمند بوده و سیستم عامل WEBOS  را دارا می باشد پنل صفحه نمایش این تلویزیون دقت رنگ بسیار بالایی دارد و رنگ ها را به طبیعی ترین حالت نمایش می دهد.

 

جهت مشاهده و خرید این محصول به فروشگاه پولوتک مراجعه فرمایید

http://pltk.ir/jofkK

  • ۹۶/۰۷/۲۴
  • polotak polotak shop

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی