بلاگ مجله خبری پولوتک

وبلاگ پولوتک فضایست جهت تحلیل و بررسی کالاهای فروشگاه اینترنتی پولوتک

بلاگ مجله خبری پولوتک

وبلاگ پولوتک فضایست جهت تحلیل و بررسی کالاهای فروشگاه اینترنتی پولوتک

  • ۰
  • ۰

تلویزیون ال جی  LG مدل 43LH600V


تلویزیون LG مدل 43LH600 با صفحه نمایش Full HD LED دارای طراحی متالیک و بسیار باریکی است که در دکور هر خانه ای به خوبی خودنمایی می کند. یک صفحه نمایش 43 اینچ که که تصاویر زنده و رنگ های واقعی به شما ارائه می کند که دلیل آن رزولوشن Full HD با 1920 x 1080  پیکسل صفحه نمایش است. این تلویزیون LG مجهز به Picture Wizard III است که به شما اجازه می دهد تنظیمات مختلف مثل سطح تاریکی تصویر، رنگ و ... را تنظیم کنید، بنابراین شما قادر خواهید بود محتوا را آن طور که خودتان دوس دارید مشاهده کنید.

جهت مشاهده و خرید این محصول به فروشگاه پولوتک مراجعه فرمایید

http://pltk.ir/Mhmhs



 فناوری صدای احاطه مجازی Virtual Surround Plus صدای بی نظیری را به شما ارائه می کند که ممکل تصاویر زیبای صفحه نمایش است. زاویه دید باز در این تلویزیون به شما اجازه می دهد با هر زاویه ای نسبت به تلویزیون، از بهترین کیفیت صفحه نمایش لذت ببرید. در آخر سیستم عامل webOS 3.0 بروی این تلویزیون LG نصب شده است که شما را قادر می سازد به راحتی از امکانات مختلف این تلویزیون استفاده کنید و با اتصال به اینترنت از محتوای آنلاین لذت ببرید.


جهت مشاهده و خرید این محصول به فروشگاه پولوتک مراجعه فرمایید

http://pltk.ir/Mhmhs


  • ۹۶/۰۷/۲۴
  • polotak polotak shop

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی