بلاگ مجله خبری پولوتک

وبلاگ پولوتک فضایست جهت تحلیل و بررسی کالاهای فروشگاه اینترنتی پولوتک

بلاگ مجله خبری پولوتک

وبلاگ پولوتک فضایست جهت تحلیل و بررسی کالاهای فروشگاه اینترنتی پولوتک

  • ۰
  • ۰

اسپلیت کولر گازی هیتاچی HITACHI RAS-S30HPA


کولر گازی «هیتاچی» مدل «ras-s30hpa» یک دستگاه دو منظوره سرمایشی – گرمایشی است که می تواند با توجه به فصل هوای مطبوع تولید کند . صدای این کولر بسیار کم است و در سرعت های بالا هم صدایی آزار دهنده نخواهد داشت . این کولر گازی 30 هزار دارای رده ی انرژی A+ است. وجود فیلتر نانوتیتانیوم باعث از بین بردن ذرات ریز و باکتری های موجود در هوا می شود و هوای تازه و خنک و سالمی را در هوا پخش می کند .این فیلتر اثر ضد باکتری و ضد قارچ و ضد کپک و ضد بو را دارد و می تواند به میزان 99% باکتری ها را از بین ببرد . این سیستم سرمایشی-گرمایشی هیتاچی برای محیطهایی با مساحت 60 تا 80 متر مربع مناسب است و به خوبی از پس خنک کردن چنین محیطی برمی آید . این کولر گازی 30 هزار دارای یک ریموت کنترل از راه دور است که بر روی آن یک صفحه نمایشگر به چشم می خورد . مجهز بودن به فن چرخشی این امکان را برایتان فراهم می کند تا جهت وزش باد را به چهار جهت « چپ ، راست ، بالا ، راست » تغییر دهید . بهره گیری از قابلیت دیگری به نام  Super Cool از امکانات این کولر گازی است که به موجب آن می توان دمای هوا را سریعا خنک کنید . هیتاچی شرکتی با سالها قدمت در زمینه یتولید وسایل سرمایشی و گرمایشی ، کولر گازی هیتاچی ras-s30hpa راتولید و طراحی کرده است . در ادامه ی این نقد و بررسی با سایر امکانات و قابلیتهای این کولر گازی قدرتمند آشنا خواهید شد .

ساختار و طراحی کولر گازی 30 هزار هیتاچی مدل RAS-S30HPA

طراحی و ظاهر محصولات مستقیما با سلیقه ی شما در ارتباط است و شما باید تعیین کنید که چه رنگ و چه شکلی را می پسندید از این جهت است که سازندگان به طراحی زیبا روی آورده اند . هیتاچی نیز در این بازار گرم رقابتی به فکر ساخت محصولاتی با کیفیت و خوش سیما است . کولر گازی هیتاچی ras-s30hpa یکی از کولرهای دو منظوره ی شرکت هیتاچی است که دو کاربری سرمایشی و گرمایشی دارد . در فصل تابستان می توانید از این کولر گازی به عنوان خنک کننده ای قوی استفاده کنید و در فصل زمستان می توان آن را به عنوان گرم کننده استفاده کرد . کولر گازی 30 هزار هیتاچی دارای دو پنل است، پنل داخلی و پنل خارجی . پنل داخلی همان روی زیبای کولر است که در داخل سالن نصب می شود و پنل خارجی در بیرون از محیط قرار می گیرد . این دو پنل توسط لوله ی به هم متصل هستند . پنل داخلی از جنس پلاستیک مقاوم ساخته شده است و 11 کیلوگرم وزن دارد ، بنابراین جابجایی آن راحت و آسان خواهد بود ؛ پنل بیرونی این کولر از جنس آلومنیوم ضد زنگ است و پنل خارجی 60 کیلوگرم وزن دارد و جابجایی آن کمی مشکل است . در طراحی این کولر با یک پنل به عرض 900 میلی متر و ارتفاع 300 میلی متر روبرو می شوید و این پنل تنها چیزی است که در سالن و یا اتاق شما بر روی دیوار نصب می شود . این پنل سفید رنگ بوسیله ی یک نوار طلایی رنگ باریک به دو تکه قسمت شده است ، دریچه های بزرگ در زیر این نوار قرار گرفته اند . برند خوش نام hitachi در وسط پنل و در بالای نوار طلایی رنگ خود نمایی می کند ، که نشان از کیفیت و اصل بودن کالا دارد .در کنار دریچه های وزش باد ، نام فیلتر نانوتیتانیوم و temporary switch و چند ایکون دیگر درج شده اند . این کولر گازی با دریچه های بزرگ و فن بزرگی که دارد می تواند هوای خنک را سریع تر در محیط پخش کند .


جهت مشاهده و خرید به فروشگاه پولوتک مراجعه نمایید



  • ۹۶/۰۸/۲۹
  • polotak polotak shop

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی