بلاگ مجله خبری پولوتک

وبلاگ پولوتک فضایست جهت تحلیل و بررسی کالاهای فروشگاه اینترنتی پولوتک

بلاگ مجله خبری پولوتک

وبلاگ پولوتک فضایست جهت تحلیل و بررسی کالاهای فروشگاه اینترنتی پولوتک

  • ۰
  • ۰

آبمیوه گیری فیلیپس PHILIPS HR1832


آبمیوه گیری فیلیپس مدل HR1832  یکی از آبمیوه گیری های با کیفیت و قدرتمند فیلیپس است که با امکانات و قابلتیهایش می تواند نیاز هر کاربری را مرتفع سازد. آبمیوه گیری HR1832 می تواند با ساده ترین امکاناتی که دارد ، ابمیوه ای تازه و سالم و شاداب را برای تغذیه ای مناسب و سالم در اختیار شما قرار دهد . با نگاه به ظار آبمیوه گیری فیلیپس می توانید به راحتی متوجه شوید که بدنه ی پلاستیکی این مدل کیفیت زیادی دارد و از جنس پلاستیک با کیفیت و مرغوب می باشد . ترکیب رنگ قرمز و سفید به خوبی درکوراسیون هر محیطی را به سمت شادی و نشاط می برد .

آبمیوه گیری hr1832 با طراحی زیبا و امکانات و قابلیت هایی نظیر توان مصرف 400 وات و مخزن آبمیوه گیری و مخزن تفاله گیر و سیم جمع کن و دهانه ی ورودی 55 میلی متری و تیغه های برنده و تیز و ...به عنوان یکی از بهترین های فیلیپس معرفی شده است . آبمیوه گیری hr1832 دارای مخزن آبمیوه گیری به گنجایش 500 میلی لیتری است .

آبمیوه گیری فیلیپس PHILIPS HR1832

مشخصات آبمیوه گیری فیلیپس مدل HR1832

آبمیوه گیری فیلیپس مدل hr1832 با دهانه ی ورودی بزرگ 55 میلی لیتری می تواند بدون نیاز به قطعه قطعه کردن میوه ها آن ها را داخل ابمیوه گیری بیندازید . تیغه های آبمیوه گیری hr1871 از جنس استیل ضد زنگ هستند و بسیار برنده و تیز می باشند و می توانند بدوت تاثیر بر طعم و بوی آب میوه ، آب میوه ای گوارا و شاداب و سالم را به شما تحویل دهند .


شما میتوانید برای مشاهده و یا راهنمایی بیشتر به سایت ما مراجعه نمایید 


  • ۹۶/۰۹/۱۹
  • polotak polotak shop

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی